viernes, 13 de mayo de 2011

BAILOTERAPIAN...

Atzo lanetik ateratzerakoan joan nintzen Bailoterapia egitera lankide batzuekin. Nik esaten nuen, bailoterapia = ?
Azkenenan enteratu nintzen! Ba beitu, dago hementxe, San  Franciscon plaza bat deitzen dela Poli –sur eta bertan antolatzen dituzte astearte eta ostegun guztietan Bailoterapiako klaseak dohainik jendearentzat. Da proiektu bat daukana Alkateak, bertako biztanleriari  kirola egitera bultzatzeko. Lehenengo egiten da ordu erdi inguru aerobik pixka bat, berotzeko; luzepenak ere egiten dira. Eta gero ia hasten dira dantza mota ezberdinen pausuak erakusten : salsa, reggeton, samba, … eta abar. Imaginatu dezakezue ze galduta ibili nintzan ez? Nik nere bizitza osoan ezdetela egin horrelako dantzarik… gainera onartu beharra daukat nere kordinazioa ez dela batere ona, baina bueno, animatatuko naiz eta joango naiz gehiagotan, ea horrela zeozer ikasten deten… gainera ikusi dudanez hemendikan oso zaila dagoela nexken saskibaloi talde bat topatzea, ba kirola egiteko beste modu honetara pasatuko naiz. Hala ere nago pendiente, badirudi hemendikan gertu saskibaloi taldetxoren bat dagoela... ea laster enteratzen naizen! Zeren faltan botatzen det saskibaloiera jokatzea.
muxu!

2 comentarios:

  1. Baileterapia oso ideia ona iruditzen zait, hauteskuntetan atarian gaudenez gero proposatuko genieke a los futuros alcaaldables. Entonces, cuando vengas tendrás lista de espera para aprender no solo a hacer arepas, sini a bailar salsas y merenges eh?Muxu bat. Maite

    ResponderEliminar
  2. yo no entiendo nada, pero me imagino por el comentario que estas hecha un trompo para bailar, así que cuando vuelvas ya saldremos! Muxu
    Att. Diana ;D

    ResponderEliminar